sobota, 7 maja 2016

WITAM WSZYSTKICH!




Zaczynam może trochę niepewnie, ponieważ jest to pierwsza próba prowadzenia bloga otwartego, kiedyś prowadziłam internetowy pamiętnik.
Właściwie powinnam się przedstawić, jestem Ola i mam 17 lat. 
Wiem, że większość dziewczyn zaczynając prowadzenie bloga o tematyce makijażowo-szafiarskiej myśli już na samym początku o zdobyciu sławy i zarabianiu ogromnej forsy. Ja zaczynam, ponieważ chce spełniać swoje marzenia więc zamieniam je na cele. 
Uprzedzam was, że nie jestem typową blogerką! Nie jestem chudziutka, i niestety o rozmiarze S czy XS mogę pomarzyć. Ale obserwując kobiety, dziewczyny na ulicach widzę, że te rozmiary wcale nie dominują. Nie mówię że to źle, czasami widać nagonkę na dziewczyny o rozmiarach większych niż malutkie XS no ale KAŻDY JEST PIĘKNY NA SWÓJ SPOSÓB. 
Uważam też, że w naszych czasach nie można powiedzieć że ktoś jest nie modny lub nie ma gustu.
Teraz modne jest wszystko, i nie ma sensu wytykać kogoś palcami bo wygląda oryginalnie. 
To, że ty byś tego nie założył nie znaczy, że ta druga osoba ma się czuć nieprzyjemnie.

W sumie stosuje się głównie do tych zasad, nie wypracowałam sobie własnego stylu. Lubię minimalizm i prostotę ale i sportowy wygodny look  :)

Myślę że pierwszy prawdziwy post będzie już niebawem! :)





Możecie też zobaczyć mnie tu :

INSTAGRAM

VINTED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz